WSPARCIE i SERWIS Teledyne FLIR
Dbając o swoją kamerę dbasz o inwestycję w swoją firmę.
SERWIS WPROST Z Teledyne FLIR
Od tego zależy Twój biznes.
Aby móc polegać na kamerze termowizyjnej w pomiarze temperatury lub w wykrywaniu problemów związanych z anomaliami temperaturowymi, ważne jest prowadzenie właściwej konserwacji – bez tego kamera może podawać błędne wyniki. Nie można traktować wyników pomiarów podczerwieni jako wiarygodnych, jeżeli nie są przestrzegane warunki zapewniające właściwa pracę kamery. Warunki w jakich może pracować kamera podane są w specyfikacji technicznej danego modelu. Fabryczny dział serwisu firmy FLIR zapewnia autoryzowane usługi corocznych przeglądów i napraw dla wszystkich kamer termowizyjnych marki FLIR. Ma on certyfikat ISO 9001:2000, a 14-punktowy program kontroli i wzorcowania korzysta z odniesień temperaturowych, które są wzorcowane co roku na podstawie danych Szwedzkiego Instytutu Badań Technicznych (SP Technical Research Institute of Sweden) i Narodowego Instytutu Standardów Testowania (National Institute of Standards of Testing).
“Bez mojej kamery, jestem bezrobotny. Flir szybko rozwiązuje problemy i pozwala mi pracować. Jestem zadowolony z opieki i zrozumienia.”
Howard J. Henderson, Certyfikowany termograf
14 PUNKTOWY PROGRAM PRZEGLĄDU & KALIBRACJI
Poznaj zakres przeglądów kamer termowizyjnych Teledyne FLIR.
- Wykonanie kontroli jakości działania wszystkich funkcji kamery.
- Kalibracja MSX® i lasera /jeżeli dotyczy tego modelu kamery/
- Sprawdzenie połączeń przewodów wewnętrznych i połączeń płytek PCB.
- Czyszczenie wizjera i optyki kamery.
- Instalacja oprogramowania wewnętrznego kamery do najnowszej wersji.
- Wykonanie drobnych napraw jeżeli to konieczne.
- Kontrola i ewentualna regulacja wszystkich zakresów temperatur dla jednolitości obrazu.
- Kontrola, kompensacji temperatury otoczenia, jeżeli potrzeba
- Kontrola kalibracji standardowego obiektywu (opcjonalnie, pozostałych obiektywów)
- Re-kalibracja w celu osiągnięcia założeń fabrycznych.
- Kalibracja w zakresie temperatur do 2000°C. /jeżeli dotyczy tego modelu kamery/
- Wykonanie kontroli jakości wg. procedur testowych.
- Wyznaczenie terminu następnej kalibracji.
- Przygotowanie certyfikatu kalibracji (opcjonalnie, rozszerzony certyfikat kalibracji z wartości pomiarowych)
SERWIS Teledyne FLIR
Twój sprzęt będzie w dobrych rękach.
Dysponujemy w Europie trzema punktami serwisowymi wyposażonymi w najnowocześniejsze systemy kalibracyjne. Obsługa z wieloletnim doświadczeniem.
“Kiedy polegasz na konkretnym urządzeniu, aby zarobić na życie, kluczowy jest sposób obsługi problemów serwisowych. FLIR Service dołożył wszelkich starań, aby szybko i profesjonalnie rozwiązać mój problem i wykazał się w 110%. Są to wyjątkowi ludzie, którzy znają się na rzeczy. Chcę ich pochwalić! „
Dale Garber, Dynascan Serwis Techniczny
WAŻNE
Wszystkie kamery termowizyjne FLIR kalibrowane są fabrycznie, aby bezdotykowy pomiar i rejestracja rozkładu temperatury była najbardziej precyzyjna. Co więcej, kamery wyposażone są w elektroniczny obwód stabilizujący pomagający utrzymać kalibrację na odpowiednim poziomie. Niemniej jednak starzenie się podzespołów elektronicznych może z czasem spowodować przesunięcie kalibracji. Oznacza to, że kamera FLIR powinna być okresowo sprawdzana pod kątem dokładności pomiaru i ponownie kalibrowana w razie potrzeby. Zalecamy, aby to robić co roku.
ZAREJESTRUJ KAMERĘ
Rejestrując kamerę termowizyjną lub inny produkt FLIR, przystępujesz do globalnego ekosystemu produktów firmy Teledyne FLIR i uzyskujesz łatwy dostęp do aktualizacji, powiadomień o produktach, stanu wszelkich czynności serwisowych do szkoleń organizowanych w formie online. Daje nam to również możliwość zapewnienia najlepszego wsparcia w branży.
W przypadku wielu produktów rejestracja może przedłużyć gwarancję o jeden rok – jeżeli produkt zostanie zarejestrowany w określonym czasie od momentu zakupu. Więcej informacji można znaleźć w dokumentacji produktu.
Jeśli masz już istniejące konto obsługi klienta FLIR, możesz użyć tych samych danych logowania.